(بتاریخ هفتم - هشتم مارچ سه لوحه بزرگ سنگی که به زبانهای اوزبیکی، فارسی وانگلیسی حک گردیده و از آخرین اعمار مجدد مقبره حضرت علی (ک) در سال ۱۳۷۵ به دوران جنرال عبدالرشید دوستم حکایت داشت و در مقابل دروازه جنوبی روضه گذاشته شده بود، بطور مرموز ناپدید گشته است)
وهم این مساله :
(در صورت عدم استرداد لوحه های اختطاف شده، فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان این حق را برای خود حفظ میکند تا به کمک "سازمان بین المللی حفظ آثار باستانی" در مراجع قضائی ملی و بین المللی برعلیه مسئولین این عمل فرهنگ ستیزانه و نفاق افگنانه اقامه دعوا نماید،)
این مساله به تاریخی بودن مساله چه ارتباط دارد یعنی لوحه یی که بالای آن نام دوستم نوشته است مگر ارزش تاریخی دارد ؟
دوران دوستم چه مفهوم را میرساند . دوستم ناموس مردم مزار را ربود .مگر مردم مزار اجازه ندارند یک لکه ی ننگ یک نام یاد آور وحشت ، دحشت ،بربریت ، بی ناموسی ، دزدی ، قتل و هزاران جنایت را ازجایی بردارند که به اعتقاد مردم مزار شریف پاک ترین جای کل ولایت است .
نویسنده را به مشکل می توان نماینده ترک تباران قبول کرد . با آنهم میتوان پرسید مگر زمان قلدری این به اصطلاح نمایندگان فلان تبار بهمان تبار نگذشته است ؟ شما چپاول گران آثار و بنا های تاریخی از چه وقت به این طرف آثار تاریخی شناس شده ایید ؟
مطمین باشید که مردم روزی دوستم را با ریسمان گردنش به سوی « سازمان بین المللی حفظ اثار باستانی » و « محکمه ی هاک » کش خواهند کرد
(بتاریخ هفتم - هشتم مارچ سه لوحه بزرگ سنگی که به زبانهای اوزبیکی، فارسی وانگلیسی حک گردیده و از آخرین اعمار مجدد مقبره حضرت علی (ک) در سال ۱۳۷۵ به دوران جنرال عبدالرشید دوستم حکایت داشت و در مقابل دروازه جنوبی روضه گذاشته شده بود، بطور مرموز ناپدید گشته است)
وهم این مساله :
(در صورت عدم استرداد لوحه های اختطاف شده، فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان این حق را برای خود حفظ میکند تا به کمک "سازمان بین المللی حفظ آثار باستانی" در مراجع قضائی ملی و بین المللی برعلیه مسئولین این عمل فرهنگ ستیزانه و نفاق افگنانه اقامه دعوا نماید،)
این مساله به تاریخی بودن مساله چه ارتباط دارد یعنی لوحه یی که بالای آن نام دوستم نوشته است مگر ارزش تاریخی دارد ؟
دوران دوستم چه مفهوم را میرساند . دوستم ناموس مردم مزار را ربود .مگر مردم مزار اجازه ندارند یک لکه ی ننگ یک نام یاد آور وحشت ، دحشت ،بربریت ، بی ناموسی ، دزدی ، قتل و هزاران جنایت را ازجایی بردارند که به اعتقاد مردم مزار شریف پاک ترین جای کل ولایت است .
نویسنده را به مشکل می توان نماینده ترک تباران قبول کرد . با آنهم میتوان پرسید مگر زمان قلدری این به اصطلاح نمایندگان فلان تبار بهمان تبار نگذشته است ؟ شما چپاول گران آثار و بنا های تاریخی از چه وقت به این طرف آثار تاریخی شناس شده ایید ؟
مطمین باشید که مردم روزی دوستم را با ریسمان گردنش به سوی « سازمان بین المللی حفظ اثار باستانی » و « محکمه ی هاک » کش خواهند کرد