با درود دوباره .
حتمن تقصیر ازاین طرف است که نمی تواند آنچه را می خواهد بگوید به دیگران بفهماند . گنگ خواب دیده ، عاجز زگفتن و خلق از شنیدنش . آخر کجا متهم کرده ام ، نوشتار شما از وبلاگ اینطرف کاپی گرفته شده است ؟! لا حول والله .
این قلم همه آثار زیر نام های « بابک بامدادان » « الفبا » « آرامش دوستدار » را خوانده و روی میز آماده دارم . اینگونه آثار نیچه گونه با نام های مجهول از طرف یک کمیته نشر می گردد ، نه یک شخص . همانند ماهنامه ( بیداری ) و ( خردنامه ) در لاس انجلس که همه نویسنده گان آن روشنگران ایرانی « نه یهودی » برون مرزی اند . بازتاب و تایپ دیدگاه هر یک اثر مورد نظر در صلاحیت جناب شما و دیگران نیز است ، نه در انحصار یک فرد . البته نه زیر نام « نویسنده » .
باز هم تایپ و نشر بفرمایید ، خدا برکت .
داستان « لعاب دار ؟! » الموت هم ساخته و پرداخته آخوند زاده نیست . اگر خواسته باشید گزارش معتبرش را از رشید الدین فضل الله در جامع التواریخ و تاریخ جهانگشای عطا ملک جوینی خواهم آورد .
خیر پیش .
با درود دوباره .
حتمن تقصیر ازاین طرف است که نمی تواند آنچه را می خواهد بگوید به دیگران بفهماند . گنگ خواب دیده ، عاجز زگفتن و خلق از شنیدنش . آخر کجا متهم کرده ام ، نوشتار شما از وبلاگ اینطرف کاپی گرفته شده است ؟! لا حول والله .
این قلم همه آثار زیر نام های « بابک بامدادان » « الفبا » « آرامش دوستدار » را خوانده و روی میز آماده دارم . اینگونه آثار نیچه گونه با نام های مجهول از طرف یک کمیته نشر می گردد ، نه یک شخص . همانند ماهنامه ( بیداری ) و ( خردنامه ) در لاس انجلس که همه نویسنده گان آن روشنگران ایرانی « نه یهودی » برون مرزی اند . بازتاب و تایپ دیدگاه هر یک اثر مورد نظر در صلاحیت جناب شما و دیگران نیز است ، نه در انحصار یک فرد . البته نه زیر نام « نویسنده » .
باز هم تایپ و نشر بفرمایید ، خدا برکت .
داستان « لعاب دار ؟! » الموت هم ساخته و پرداخته آخوند زاده نیست . اگر خواسته باشید گزارش معتبرش را از رشید الدین فضل الله در جامع التواریخ و تاریخ جهانگشای عطا ملک جوینی خواهم آورد .
خیر پیش .