غیرت افغانی!
زمان خواندن: (تعداد واژه ها: )
زمان خواندن: (تعداد واژه ها: )
مجموعه شعر بی نظیر از 125 شاعر شناخته شده ی بین المللی برای مردم هزاره
این کتاب را بخریدجمعه 24 جون 2022 ,
دوشنبه 24 جنوری 2022 ,
چهار شنبه 3 فبروری 2021 ,
پنج شنبه 29 آگوست 2024 ,
پنج شنبه 29 آگوست 2024 , ,
يكشنبه 25 آگوست 2024 ,
پنج شنبه 25 جنوری 2024 ,
يكشنبه 21 جنوری 2024 ,
پيامها
29 آپریل 2010, 13:44, توسط بابر
سخی جان
در نقشه تان چند غلطی وجود دارد.
اول شما یک قسمت از کشمیر را مربوط خاک پاکستان نشان داده اید که کاملا ً نادرست است. کشمیر یا باید کاملا جز خاک دوست کبیر افغانستان و افغانها هند بزرگ باشد یا یک کشور مستقل .
بلوچستان منطقه دیگری است که نظامیان پنجابی های بویناک چتلستان آنرا در ده 70 در تحت حمایه انگریز ها جز چتلستان کردند و هیچ بلوچ را شما نخواهید یافت که چتلستان را قبول کند.
هزاران هزار بیگناه در بلوچستان به قتل رسیده و هزاران دیگر بعد از گرفتاری بوسیله پنجابی های بویناک چتلستان مفقود شده اند که دلبستگان شان از سالها بدینسو دنبال شان میگردند.
آنانیکه در بلوچستان سر به نیست شده اند ، داکتران، بلوچها، هنرمندان، نویسنده ها .... اند که بر اساس پالیسی بی هویت کردن یک ملیت در کنار کلتور و تاریخ شان از جمله آبادات تاریخی شان از بین رفته اند.
30 آپریل 2010, 04:58, توسط بابر
سخی جان
اگر به زبان انگلیسی بلدیت دارید لینک های ذیل در مورد کشتار عام مردم بنگله دیش بدست پنجابی های بویناک پاکستان است. یکی از جنرال های پنجابی گفته بود که باید کلتور شان ، داکتر شان، معلم شان، آبادات تاریخی شان در زیر نام امحای هندویزم و هندو ها از بین برود تا بنگلدیش هیچگاه به حیث یک ملیت تبارز نکند.
عین کار امروز در بلوچستان جریان دارد.
http://www.genocidebangladesh.org/
http://www.hawaii.edu/powerkil...
30 آپریل 2010, 16:35, توسط بابر
چون سخن در مورد پنجابی های کثیف و بویناک چتلستان است خواستم در مورد سفر اخیر رهبر افغان جناب کرزی به دهلی برای شما چیزی بگویم.
در این سفر رهبران هند کبیر یکبار دیگر بر دوستی عنعنوی افغان-هند تاکید کرده و وعده دادند که از هیچ کمک در راه باز سازی افغانستان دریغ نخواهند کرد.
بخاطر داشته باشید که هند کبیر چندین میلیارد د دالر به افغانستان در قسمت ساختن شفاخانه ها، سرکها، مدارس ..... کمک کرده است. جالب است بدانید که پنجابی های کثیف و بویناک چتلستان میخواهند تا افغانستان همین کمک های هند را نپذیرد.
1 می 2010, 03:48, توسط Bina
بابر عزيز شما درمورد دوستى باهند كبير صحبت كرديد كه واقعا از صميم قلب ارزوى من است.بسيار از دورويكى باكستان وايران دمباله رو خسته شده ايم.از جناب كرزى خواهشمنديم كه اين دوستى برادرانه و واقعى وبى الايش را عميق,تحكيم و وسعت بدهد.ازين كشور بزرك ما بدى نديده ايم به غير اينكه اجداد ما بدى كرده اند ولى انها هيج كينه ندارند.
1 می 2010, 12:13, توسط بابر
بینا جان
هند کبیر یگانه دوست افغانها در منطقه است. از روز اول سقوط طالبان صد ها انجنیر و متخصص هند کشور آرام شانرا گذاشته و در افغانستان کار های بشری میکنند. این در حالی است که آنها خوب میدانند که تروریستان مربوط به پنجابی های کثیف و بویناک چتلستان دشمن اصلی آنها است و آنها را هدف قرار میدهند.
در زمانی که پنجابی های بویناک چتلستان برای مردم ما به جز مرگ و بدبختی دیگر چیزی نمیفرستند ، هند فقط آرزوی صلح و ثبات را در افغانستان دارد.
1 می 2010, 15:13, توسط اپریل
سلامونه :
شما عزیزان به نظرم که هندو را درست نمیشناسید . خلاصه میسازم به یک حرف : اگر هندو کم زور باشد شال بابو گاندی را سر شانه های خود انداخته نالی های چوبی او را پوشیده چنان خم خم و پرنام کرده مقابل شما را برود که فکر کنید که از این شحص بی ازار تر در دنیا نمیباشد . . . ولی اگر خدا نخواسته چند تا راجپوت یکجا شدند و دست به تلوار و کرپان بردند چنان دمار از روزگار شما بیرون بیاورند که به هفت پشت مسلمانانء قاتلء چون ملا عمر و عثامه بن لادین و اخوند های ایرانی و ملاه های پاکستانی دعای مغفرت بخوانید . باز هم افغانستان را کسی با خود به گور نمیبرد . . شما میتوانید هر گلی که میخواهید بر سر این کشور بزنید . . ولی یاد تان باشد که در اینده مانند اسلاف خوب و بد خود جواب ده نسل اینده خواهید بود . عزت زیاد .
1 می 2010, 15:55, توسط بابر
اپریل جان
شما مانند لودیسپیکر جنرال نصیرالله بابر کاته گلو و بزو صدا میدهید.
1 می 2010, 22:32, توسط اپریل
چطور . . به نظرم 100 تا موتر سرویس مفتی که تاتا برای تان به کابل فرستاده بود . . جلو چشم تان را گرفته است . . و یا به خاطری که با پاکستان در جنگ هستید هندو از شما پذیرایی شایانی در طول جنگ سی ساله نموده است و یا چند تا جاسوس ( را ) را که منحیث عمله قوای کار یه چمن و طور خم به نام سرک سازی فرستاده بود , شما را از هنود ی که از پدر پدر با شما دشمنی دارد خوشنود ساخته است . من جنگ افغانستان را با تمام دشمن های افغانستان با هرچه مرمی و یا گلوله که در توبره دارم میجنگم , نه به فکر کمک هندو هستم و نه در فکر دست به دست دادن مسلمانانی که قتلو دین شان است , هستم . نصیر الله بابر در اخر ها از اثار تاریخی که شاگردان اسلام ( طلبه ) از کشور دزدیده بودن و به بازار های قصه خوانی و سهراب گوتط و لی مارکیت کراچه به نرخ سرگین فروخته بودند , یاد نموده است و از شما ( وزارت خارجه دولت سر اشپز کرزی ) خواسته که کسی را برای باز گرفتن به اسلام اباد بفرستند . بهر حال من لودیسپیکر کسی نیستم .
2 می 2010, 05:33, توسط بابر
اپریل جان
یا شما تاریخ معاصر افغانستان و هند را نیمدانید یا در مقابل هند این بزرگترین دوست افغانها حساسیت دارید.
وقتی تاریخ معاصر میگویم از زمانی شروع میشود که هر دو ملیت بر ضد انگریز برای استقلال مبارزات شانرا آغاز کردند. هر دو ملت از زمانی که انگریز ها عقده سرطانی به نام چتلستان را در منطقه با قطع کردن بدن هند و بدن افغانستان ، ایجاد کرد، هم یکجا برای هدف مشترک مبارزه کرده و میکنند.
این صد موتر تاتا نیست که جلو چشم ما را گرفته این بیلیونها دالر است. برای معلومات شما هند کبیر با احداث شاهراه که افغانستان را به سرحدات آبی ایران از جمله بندر عباس وصل میکند برای افغانها بزرگترین خدمت را کرده است. زیرا اکنون ما میتوانیم با جهان بیرون در صورت که پنجابی های بویناک سرحدات را ببندد ، از طریق دیگری ارتباط خواهیم داشت.
تا حال صد ها راه دیگر، شفاخانه ، مکتب را در طول همین هشت سال که پنجابی های بویناک تروریستان شانرای برای تخریب راه ها، مدارس و قتل علما ، معلمین و شعرا و نویسندگان میفرستند ، بوسیله هند و کمک های بی شایبه آن آبد شده اند.
طوریکه در بالا ذکر کردم همانطوریکه پنجابی های بویناک در بنگلدیش و بلوچستان پالیسی هویت ملی یک ملت را دنبال میکنند از سه دهه بدینسو این پالیسی در افغانستان بوسیله سگهای شان در وجود مسعودو، ، گلب الدین خان، ملا عمر و غیره جریان دارد. از بین بردن اردو ، پولیس و نیرو های امنیتی کشور ، تا از بین بردن بنیاد اقتصاد کشور تا چور و چپاول موزیم کابل ، آبادات تاریخی ، مجسمه های بامیان همه و همه در راستای از بین بردن هویت ملی ماست که دیگر به حیث یک ملت سر بلند نکنیم.
این کار ها را هند کبیر انجام نداده است. بر عکس هند میخواهد تا افغانها دست با دست هم داده و وطن شانرا آباد کنند. پنجابی های کثیف و بویناک چتلستان تمام تلاش شانرا در راه ایجاد اختلافات قومی ، لسانی و سمتی در افغانستان میکند تا ما بر سر همدیگر بزنیم.
2 می 2010, 07:30, توسط اپریل
یهایی صاحب !
اپنا راسته ناپو . . هند کبیر را 13 بایر پدر کلان ملا عمر با پای لچ های قندهاری دزدیده است . همایون و بابر از هنود ها باج و جزیه میکرفتند . . فقط مسجد بابری را به عنوان نفرت از هرچه مسلمان و افغان است ازبین بردند . از لنگی که سیک ها به سر خود میگذارند شاید خبر نداشته یاشی که سلطان محمود غرنوی سر گروو گوبیندر سینگ را در مابین گولدن تمپل امرتسر قطع نموده بود و از ان به بعد هر چه سکه است قسم به دشمنی افغان ها را خورده اند . . این یچه افغانهای که در دهلی و بمبی هندو ها را ( اپه جی جی - بهن جی بهن جی ) صدا میزنند و مرد های شان را جناب جناب سر سر میگویند . . روزی که هندو ها بفهمند که شما مانند مسلمانان هند در مقابل شان ذره حتی ذهناء قد علم نموده اید . . وای به حال شما . هند کبیر شما فقط بالیود نیست . . هنوز که هنوز است در کوچه های بهار کلکته انسان ها را به نام مسلمان و در جنگلات اسام انسان ها را به نام عیسی میکشند . از دختر داشتن شرم دارند و دختران خود را مانند اجداد محمد مامای عثامه بن لادین زنده زنده در گور دفن میکنند . از شما میپرسم چرا افغانستان را کبیر نمیگوید که با داشتن هزاران زخم هنوز هم پا بر جا است . همچنان از توهین نمودن به دشمن های افغانستان اجتناب کنید که مطابق عنعنات افغانها نیست .
2 می 2010, 08:18, توسط بابر
اینرا میگویند هذیان گویی یک نوکر و کودن
لوی افغانستان و لوی هند= هند کبیر و افغانستان کبیر دو همسایه تاریخی هستند.
چتلستان کشور مصنوعی است که بوسیله انگریز های جنایتکار با استفاده از فروخته شده های چون علی زنا و پنجابی های بویناک برای تجزیه شبه جزیره هند و افغانستان ، ایجاد گردید که مورخان و اهل خبره تشکیل این کشور بی هویت را بزرگترین جنایت قرن بیست میدانند.
جنایات را که پنجابی های بویناک بر علیه بنگلدیش ، پختونها، و بلوچ ها مرتکب شده اند مانند جنایات بر علیه یهود ها بوسیله نازی های هیتلری و قتل عام های دستجمعی در رواندا و بوسنیا جنایت بر علیه بشریت است که متاسفانه توسط امریکایی ها و انگریز نسبت استفاده شان از این حرامی شان ، نادیده گرفته شده است.
در هند کبیر نسبت با چتلستان بیشتر مسلمان زندگی دارد و به استثنای یک گروه افراطی هندو که چنین گروه های افراطی همه جاه پیدا میشود ، دیگر مردم اعم از مسلمان، هندو سکهه ... در صلح و صفا زندگی میکنند و از یاد نبریم که رئیس جمهور قبلی هند برای دو دوره قلم الدین خان یک مسلمان بود.
اینرا هم به یاد داشته باشید که بزرگترین متخصصین اتومی هند مسلمان اند.
من نمیدانم که اینهمه تلاش من در قسمت شناختن یگانه دشمن افغانها ، چتلستان و شناختن بهترین دوست افغانها هند کبیر کدام تاثیر بالای شما خواهد کرد یا خیر ولی : حافظ وظیفه تو دعا کردن است وبس
2 می 2010, 11:29, توسط اپریل
قبلاء حدس زده بودم که تو باید یک ( حافظ ) باشی .
3 می 2010, 04:15, توسط بابر
فقط برای معلومات شما باید بگویم که راه 247 کیلومتری زرنج دلارام افغانستان را برای اولین مراتبه از زمان ایجاد کشوری بنام چتلستان بوسیله انگریز ها با استفاده از جواسیس شان در تحت رهبری علی زنا ، از تابع بودن تجارتی به پنجابی های بویناک چتلستان نجات داده است و اگر آنها باز هم مانند گذشته راه های تجارتی را بروی افغانستان ببندند ما میتوانیم از طریق ایران با استفاده از دلارام - زرنج مایحتیاج خویش را داخل کشور کنیم.
این هم به نظر شما هیچ است - چون شما مانند نصیرالله بابر کاته گلو و بزو فقط به منافع چتلستان فکر میکنید.
9 می 2010, 17:57, توسط ادم خان
وایی چه نجیب الله د افغانانو پیسه په زرو زرو میلیون روپیه غلاه وی وکه او په هند کبیر را لیگللی وه . او هغه وخت چه د نجیب الله نه پوختنی وی وکل چه دا پیسه ولی هند کبیر ته په غلا کی را روانه کری یی .. زواب ورته وویایلی وه چه زه د افغانستان اقصاد محکمیدو له پاره په هند کی تجارت کوم .
3 می 2010, 09:47, توسط اپریل
بابر !
شما به مطالعه نیاز دارید و کتاب خواندن را هیچگاه فراموش ننماید . . من از پلان های پاکستان راجع به افغانستان از سال های قبل از شروع جنگ خبر دارم . . من به جز مفادات افغانستان به مفادات هیچ کشوری فکر نمیکنم . . شما قبل از اینکه جواب برای کسی بنویسید خواهشمندم نوشته طرف مقابل را خوب بخوانید . . و از هر زاویه و از هر نگاه بخوانید تا خود شیر فهم شوید . . بعداء به جواب ان مختصر و محکم و با محتوای با دانش روز جواب دهید . . جواب های شما هیج کدام محتوا ندارد . به خاطریکه افغان هستید من این مسایل را نوشتم ورنه اصلاء نمیخواستم جواب شما را بدهم . . چراکه در نوشته نه تنها شما بلکه خیلی ها اصلاء چیزی برای جواب گفتن وجود نه دارد . سلامونه .
4 می 2010, 10:30, توسط بابر
اپریل محترم
امید که شما واقعاً آگاه باشید زیرا پیام قبلی شما در مورد دوست کبیر افغانها هند کاملا ً مشابه به حرف های بود که نوکر پنجابی های بویناک نصیر الله بابر طی یکی از مصاحبه های خویش اظهار کرده بود.
5 می 2010, 01:31, توسط اپریل
اگر این حرف از طرف یک افغان زده شود شما را از بلند شدن از زیر چکک و نشستن به زیر ناوه هشدار میدهد و نمیخواهد که به خاطربه اصطلاح دشمن دشمن دوست بودن خود را به سنگ منجنیقی ببندید که ناگهان بعد از پرتاب شدن خود را دور از معرکه بیابید . . ولی اگر شخصی مانند نصیذ الله بابر که عمری در سیاست و انهم در جوار و قزبت شخصیت چون ذلفقار علی بهتو و دختر ش بی نظیر بهتو گذشتانده است و حتماء خبر دارید که نصیر الله بابر صادقانه چنان دشمنء افغانستان است که از نظر خود هر بمبی که اگر در کشور بترقاند به سود اسلام خواهد بود . . حرفهای بابر معنی میشود به کتره و کنایه و طعنه زدن به کسانی که خواستار دوستیء از نظر شما بی شایبه با هر کی باشد ولو هندو و گبر و نصارا به جز به پاکستانی که از بدو تولد میخواهد بر قبرغه افغانها سوار باشد . . را معنی میدهد . نصیر الله بابر در زمان دور دوم صدارت مرحومه مغفره بی نظیر بهتو یکی از معاونین خانم بهتو بودند که به حمید گل که در زمان قدرت بی نظیر دی جی - آی اس آی بود . . پلان حمله به گردیز و جلال اباد را کشیده بودند . .این جنابان منظور حمید گل سه هزار عسکر پاکستانی را با دوهزارو پنجصد مامور آی اس آی به رهبری متخصصین جنگی عربها و چیچن ها و اخوند های پاکستانی به پیشاپیشی گروه های اسلامی حکمت پار و جلال الدین حقانی و حاجی منصور به گردیز فرستاده بودند و در چلال اباد تا شور خوردنی عسکر پاکستانی با ملیشه پاکستانی خود را به مرکز شهر رسانیده بودند . . در ان زمان مرحوم داکتر نجیب بدون کمک روس و امریکا و عرب و عجم و انصار با شعار مخصوص خودش ( وطن یا کفن ) چنان از کشته پشته ساخته بود که تا سه روز بعد از اتش بس در جلال اباد پاکستانی های جنازه های عسکر خود را جراات نداشتند که از سرک های جلال اباد بردارند تا اینکه فرقه جلال اباد لاش ها را از روی سرک جمع نموده دفن نمودند . بهر حال باز هم در بعضی مواقع در سیاست خارجی برای دفاع از کشور ضد و بند های صورت میگیرد که شاید حضم ان برای اشخاص معمولی امکان پذیر نباشد . . گرچه این نوع سیاست از اختناق استفاده نمودن برای کامبیاب ساختن خلق خود مشابهه به راه و روش دد منشانهء نیکول ماکیاول خان ایتالیا میباشد . . ولی وقتی کارد به استخوان رسیده و به جانی کشور چون افغانستانء بی یار و مدد گار از هر سو هر کسی را افتاده است برای تباهی . . پس برای افغانی برای دفاع از خود و از خاک خود اجازه میباشد تا هزار ها نصیرالله بابر را قربان کنند . .
5 می 2010, 08:43, توسط بابر
اپریل جان من اصلا ً ندانستم که شما چه را میخواهید ثابت کنید ؟
اینرا که نصیرالله بابر کاته بزو و گلو نوکر پنجابی های بویناک چتلستان است یا میخواهید از او قهرمان افسانوی دیگر بسازید ؟
من در اینکه شهید نجیب الله یک مرد بود و در بین رهبری جنایتکار خلق و پرچم در کنار میر اکبر خیبر یگانه مردی بود که شجاعانه از وطن و راهش دفاع کرد ، شک ندارم ولی من ندانستم که منظور شما از ذکر نام او در این نوشته خویش چه منظور داشتید؟
یک مسله را باز هم برایتان تکرار میکنم که دشمن اصلی وطن ما پنجابی های بویناک و کثیف چتلستان است و هند کبیر هیچگاه بدی افغانستان و همسایگانش را آرزو ندارد.
مثال بزرگ آن سریلانکا است. تامیل های که برای ایجاد یک دولت مستقل در شبه جزیره جفنا بر ضد حکومت بودایی سنگلیس میرزمند ، هندو هستند ولی هند کبیر با وصف هم مذهب بودن با تامیل ها از آنها دفاع نکرده بلکه خواهان تمامیت ارضی سریلانکا بوده واست. این باعث شد که تامیل های هندو راجیف گاندی را به قتل برسانند.
5 می 2010, 09:54, توسط اپریل
1/ من یک شخص سیاسی نیستم و راجع به مسایل اتفاق افتاده در افغانستان و دور دنیا افهام و تفهیم عمیق ندارم .
2/ نصیرالله بابر از نظر من جنایت کار تر از ضیا الحق است به خاطریکه عضو کمیته مرکزی حزب PPP پاکستان . . به حساب عضو حزب مردم پاکستان بود و باید نظریات او راجع به مردم همه دنیا نه تنها پاکستان صلح جویانه و مثبت میبود . . که نیود و همیشه او تحت نظر آی اس آی در مسایل خارجی و داخلی کار میکرد .
3/ را جع به مسله داکتر نجیب . . من نمیدانم شما این شخص را به چه اندازه میشناسید . . ولی این شخص و حفیظ الله امنین دو شخصیت سیاسی حزب دموکراتیک خلق افغانستان و یا حزب وطن بودند که زیاد تر ازاعضای احزاب مخالف به رهبری حزب دموکراتیک خلق افغانستان خیانت نمودند . . مثلاء حفیظ الله امین تره کی را کشت و داکتر نجیب ببرک کارمل را . . نجیب یک استخبارات چی ماهری بود و از کسانی که 80 درصد برای چوکی و مقام در حزب داخله گرفته بودند استفاده نموده 20 درصد اعضای حزب را که واقعا وطن پرست بودند در زندان های پل چرخی انداخته بود . . بهر حال . . داکتر نجیب با طرح مصالحه ملی خود میخواست نظریات رهبری مسکو را به افغانستان کمونیستی که نه فوجی از ( کارگر ) داشت برای ساختن زیر بنای کشور تطبیق کند و در عین زمان از اصول دین حزب که همان راه و روش سیاسی حزب بود با در عمل کردن مصالحه ملی تخطی نمود . . امروز کار داکتر نجیب را کرزی انجام داده با گلبدین حکمت یار میخواهد دولت افغانستان را معامله کند .
4/ البته از نظر من اگر شما را ناراحت نسازد . . جنگ سری لنکا که در سال 1984 رسما با ترقیدنی بمبی در یکی از اطاق های هتل ابروی کولمبو شروع شد . . جنگی است بین هند و پاکستان . . همچنان که پاکستانی ها سیکهه ها را منحیث کارت سیاسی در داخل هند استفاده نموده نه تنها گولدن تمپل را درسالها دهه 80 سوختاندند . . عین هو منحیث جوابیه در سالهای بعدش هند نیز از ( مهاجران ) کراچی MQM به سرکرده گی الطاف حسین ساخت و تقریباء سه حصه کراچی را سوختناند . . این بازی چشم پتکان بین هند و پاکستان در سطح بین المللی هم موجو است . .مثلاء اگر امریکا به پاکستان مجبوراء کمک میکند . . هند خود را به چین نزدیک ساخته است و یا اگر پاکستان افغانستان را اتش میزند . .هند اب روی اتش جنگ افغانستنان میاندازد . . خلاصه در ین میان افغانها باید موظب اوضاع باشند و اب را پف پف کرده پای روی خس پوشک های بگذارند ورنه در هر قدم دوستانه و یا دشمنانه دامی برای همه ما ساخته شده است . مسله سری لنکا مانند مسله پشتون ها و یا مجاهدین ما را میماند . . مثلاء در شکست روس ها برای خوشنودی امریکا عثامه بن لادین بنام اسلام محمدی نول تفنگ امریکا را روی شانه پشتون های ما گذاشته روس ها را میکشت . . در سری لنکا هنود های هند نول تفنگ را روی شانه های تمیل ندوهای بدبخت گذاشته برادران شان را میکشند .. این قضیه بعد از یکجا شدن هانکانگ به چین در سال 1997 زیاد تر داغ شده است .
5 می 2010, 15:11, توسط بابر
اپریل جان
خواهش میکنم در صورتیکه از یک موضوع آگاهی ندارید ، خود را دلقک نسازید.
جنگ سریلانکا را شما جنگ هند و چتلستان گفته اید که اگر به یک طفل هم در آن منطقه بگویید به شما میخندد.
کارملوف را نجیب نکشت بلکه خودش کشت. او یک شخص دایم الخمر بود که قبل از اینکه به قدرت بوسیله روسها برسد زن و شراب را جز از اخلاق خود ساخته بود .
موضوع اینجا در مورد چتلستان است که دشمن یگانه مردم ماست و دعا میکنیم که سرنگون و برباد شود.
5 می 2010, 18:45, توسط اپریل
سلامونه :
البته من تا جایی که خبر دارم اسلحه که برای جنگ سری لنکا به دولت مرکزی سری لنکا داده میشود اسلحه است که از گودم های پاکستانی به بندر کولمبو میرسد و اکثر عسکر های عالی رتبه سری لنکایی نیز در پاکستان تربیه میشوند ( ماری پور " هوایی " - و - پیتارو کیدت کالج " زمینی " ) و حتی متخصصین پاکستانی در بیرک های عسکری سری لنکا موجود هستند , کشتی ها هشتصد تنی که مابین پندر کراچی و کولمبو همیشه حتی در دوران مونسون نیز در رفت و امد هستند همه چاه های ان پر از اکمالات نظامی میباشد . بهر حال راجع به مرحوم داکتر نجیب باید عرض کنم که او بادی گارد کارمل بود و در مصاحبه از او پرسیده بودند که شما را چرا نجیب گاو میگویند . . در جواب مرحوم نجیب گفته بود که به خاطریکه من جثه مانند گاو دارم و در خدمت کارمل هستم . . زمانی که در فاکولته طب بودند نیز یکی از ید ماش های فاکولته بود و ضرب شصتش را اخوانی ها و اکثر خلقی چشیده بودند . نجیب در بانده کارته پروان عقب باغ وزیر دیوانه خانه داشتند ( زمان که طب میخواند ) خلاصه نجیب فابلیت انچنانی در رهبری حزب مانند خلق را نداشت ولی با زیرکی مخلفان خود را از میان برداشت و به جای همه خود را نصب کرد . . امروز بعضی از هواداران نجیب . . میخواهند او را منحیث رهبر خود مانند ملاه های ایرانی از قبر قبول پیشوا داشته باشند . . باید عرض کنم که نجیب کدام تیوریسن و یا فلاسفر نبود . . او به مردم خود صادق بود و وظیفه که پرچمی ها به او داده بودند در عنفوان جوانی در سن پخته گی از عهده ان تقریباء بیرون شده تا اخرین روز های حکومت خود از افغانستان در مقابل دشمنان افغانستان دفاع نمود . . و از روزی که در مصاحبه ها و بیانیه های خود ( اشرار - یعنی به گفته شما چتلستانی ها را و طرفداران چتلستانی ها را ) احزاب مخالف دولت نام گذاری نمود . . شروع به میان اوردن حرف مصالحه ملی نمود و حس میشد که ( در خمیر موی پیدا شده است ) و تا اینکه شبانه بدون داشتن ( نام شب ) میخواست توسط طیاره هند به دهلی برود . .که در ملل متحد رفت و باقی داستان را همه میدانند . . من متاسف هستم که نجیب سرنوشتش به این جا انجامید . . ولی مردم افغانستان او را محترم میشمرند . میگویند داکتر نجیب میخواست با حکمت یار و حقانی و غیره مجاهدین خود فروش به همسایه ها مصالحه کند . در عین گیرو دار حکمت یار جنرال بیگ را برای وزرات دفاع پاکستان به ریاست جمهوری پاکستان معرفی نموده بود ولی به خاطریکه جنرال بیگ پشتون بود و آی اس آی نمیخواست که جنرال پشتون رهبری عسکر پاکستان را در جنگ بر ضد دولت افغانستان ( و لو هرکه باشد ) رهبری کند . . حر ف حکمتیار را قبول نکرده بودند . . ورنه داکتر نجیب افغانستان را مانند میراث احمد شاه ابدالی به یک پشتون میراث گذاشته بود . . میگویند . . یکی از دلایلی که میخواست از افغانستان داکتر نجیب فرار کند و به هند کبیر برود ( عدم موفقیت طرح مصالح ملی از کابل تا اسلام اباد بود ) . . باقی از میان خلقی ها شهنواز تنی فرار کرد ویا کشته شد او یکی از مهره های شطرنج بود که باید مورد استفاده قرار میگرفت . . باز هم من به شما توصیه میکنم( البته اگر بد تان نیاید ) که خط و یا نامه و تیلی گراف و یا تلیکس مسایل سیاسی را یا از پشت خط و یا نامه بخوانید و یا اگر از طرف راست نوشته شده از طرف چپ بخوانید و الی برعکس تا به هدف نویسنده ان برسید .
په دره ناوی .
6 می 2010, 04:47, توسط بابر
موضوع اینجا چتلستان دشمن اصلی و یگانه مردم افغانستان و بخصوص پشتونهای بیگناه است ولی شما متاسفانه میخواهید که ما جنایات را که بر علیه کشور ما بوسیله پنجابی ها بویناک صورت گرفته فراموش کنیم و به عوض کسی را محکوم کنیم که همین لحظه برای ما راه میسازد، شفاخانه میسازد ، داکتر برای تداوی میفرستد و میلیارد ها دالر کمک میکند و هیچگاه به کشور ما بدی نکرده است.
طوریکه در بالا ذکر کردم همانطوریکه پنجابی های بویناک در بنگلدیش و بلوچستان پالیسی نابودی هویت ملی یک کشور را دنبال میکنند ، از سه دهه بدینسو این پالیسی در افغانستان بوسیله سگهای شان در وجود مسعودوف، ، گلب الدین خان، ملا عمر و غیره جریان دارد. از بین بردن اردو ، پولیس و نیرو های امنیتی کشور ، تا از بین بردن بنیاد اقتصاد کشور تا چور و چپاول موزیم کابل ، آبادات تاریخی ، مجسمه های بامیان همه و همه در راستای از بین بردن هویت ملی ماست تا دیگر به حیث یک ملت سر بلند نکنیم.
معلومات شما در مورد سریلانکا کاملا ً غلط است زی هند از یکی از متحدین اصلی کولمبو است و هرگز اجازه نمیدهد تا پنجابی های کثیف و بویناک پاکستان پای در آنجا بگذارد.
ولی طوریکه گفتم موضوع اینجا دشمن اصلی ما چتلستان و پنجابی های بویناک و کثیف پاکستان است.
6 می 2010, 22:32, توسط اپریل
سلامونه :
1 / پشتون های بیگناه شما باعث امدن پنجابی ها به افغانستان شدند . . اگر رهبران پشتون ها به دعوت پنجابی ها سندهی ها و بلوچ ها و پشتون های صوبه سرحد نمیرفتند . . کسی جرات داخل شدن به خاک افغانستان را نداشت .
2/ شاید خبر باشید که هند در مثلث ( اسرایل و افغانستان و هند ) قرار دارد و نظر به درخواست سی ای ای و موساد اسراییل , هند به افغانستان به طور غیر مستقیم از طرف یهودی ها کمک میکند . . خاصتاء از روزی که ثابت شده است که ( پشتونهای بیگناه ) شما یکی از اولاده های داود پیغمبر یهودی ها هستند .
3/ در بنگله دیش در سالهای قبل از جنگ 1965 ( مکتی باهنی ) از طرف سازمان استخبارات هند ( را ) تشکیل شده بود و هدف تشکیل این حزب سیاسی جدا ساختن بنگله دیش و یا پاکسنان شرقی از اسلام اباد و یا مجموعاء از پاکستان بود و یا به عباره دیگر هند قسمت از خاک خود را که به پاکستان از دست داده بود اگر دوباره به بدنه هند وصل کرده نمیتوانست , نگذارد که با پاکستان نیز یکجا باشد . . این پالیسی بعد از اولین سالهای جدایی مسلمانان هند به نام پاکستان از طرف استخبارات هند شکل گرفته بود . .تا اینکه پاکستان سرقی بعد از جنگ خونینی که ( مکتی باهنی ) از طرف عسکر هند اکمالات میشد , جنرال تکه خان را در میدان عمومی شهر نزدیک استیوم داکه مجبور به امضا کاغذات به حساب شما ازادی پاکستان شرقی به نام بنگله دیش نمودند که تا امروز بنگالی ها چه از کلکته باشد و یا چترغن و چتاگانگ از اشتباه خود برای کمک به عسکر هند و قطع رابطه برادران خود پشیمان هستند ولی دیگر دیر شده است ..
4/ در قسمت محو و یا بر بادی هویت افغانی زیاد تر از پشتون های بیگناه شما هیچ دشمن افغانستان اقدامات انچنانی ننموده اند . . مثلاء ملا عمر تا بدخشان فارسی زبان را به نام ء کافران کشت . . مثلاء از احمد شاه ابدالی تا بابای قوم ظاهر خان به انواع و اقسام راه و روش های غیر انسانی هویت افغانیت را پشتون ها میخواستند از میان بردارند . . مثلاء چندی قبل مسله اتحاد افغانستان با پاکستان مطرح شده بود و به جای زبان فارسی میخواستند زبان عربی را جایگرین زبان ملی افغنستان نمایند . مثلا در سطح پایین کرزی سر اشپز , ولسوال ها و با دارغه های محلی را قسمی تغیر و تبدیل نموده بود که به قریه فارسی وان ولسوال پشتون مقرر شود و در قریه پشتون ولسوال باید فارسی زبان باشد . . این زیر بنا اب راخیط کردن است و یا اب را از زیر گل الود نمودن و بعد ماهی گرفتن به اسانی است . . بهر حال بت های بامیان را نصیر الله بابر و یا جنرال پرویز مشرف با دست های خود با توپ نپرانده است . . کسانی که این اثار تاریخی را تاراج کردند و یا سوختاندن و یانابود کردن ( پشتونهای بی گناه ) شما بودن که به نام اسلام برای اسلام نه تنها خود را فروختند بلکه افغانستان را نیز فروختند , حتی ملا عمر ولد ذنا دختر نا بالغ خود را به خاطر رفتن به جنت زیر لنگ عثامه بن لادین انداخت .
5/ را جع به جنگیدن با پاکستان اصلاء فکر نکنید بهتر خواهد بود . پاکستان جان فدا های دارد که تقریبا به تعداد هزارها نشان حیدر گرفته اند . . نشان جرات و نشان از خود گذشته گی تعداد زیاد دارند . . از این نشانات و تقدیر نامه ها معلوم میشود که شما به یک قوم بسته مقابل هستید نه فقط با سندهی داکو و یا بلوچ قاچاقبر و یا پشتون نصوار پک . . پاکستانی جنگ را در سرزمین افغانستان توسط خود افغان ها افغان را به زانو در اورد . اصلاء از بسیار مسایل مشغول بودن پاکستان در جنگ افغانستان شاید اکثر پاکستانی ها خبر نباشند . . در تمام افغانستان یک قو می را به من نشان بده که حاضر است برای افغانستان بجنگد نه برای مفادات فقط قوم و خویش خودش . . در تمام افغانستان یک شخصیت را نشان بده که به مقابل نصیر بابر و یا مانند او احساسات وطن پرستانه داشته باشد . از الف تا ی همه جیره خوار بیگانگان هستید و خواهید بود .
6/ هند میگوید که کشور های چون برما . . تبت . . بنگله دیش . .پاکستان . . بهتان . . نیپال . . اصلاء مال هند است و باید یکروز دوباره به سرزمین اصلی خود برگردند . . اندرا گاندی جنگ را درمقابل دولت مرکزی سری لنکا شروع کرد و تا امروز ادامه دارد . مثال : بفرمایید بگوید که جمعیت نفوس تمیل ها در شهر جفنه و ترینکو مولین و قریه جات گرد و نواح ان در سال 1984 که جنگ شروع شد به چند نفر میرسید ؟ مثلاء شهر جفنه در سال 1984 در حدود 830,000 نفر جمعیت داشت که جنگ شروع شد . . از این جمعیت در 6 سال اول جنگ در حدود 500000 مهاجر شدند به کشور های اروپایی و امریکای شمالی و در جریان جنگ های 26 ساله در حدود دوصدو پنجا هزار تمیل تایگر کشته شده اند , من حساب پیر مردان و یچه های قنداغی و مکتب برو و زن های شهر را نکرده ام . . ورنه باید در سالهای 1990 تمام جفنه از تمیل تایگر خالی میشد . . حالا باقی عسکر برای ادامه جنگ سری لنکا به نام تمیل تایگر از کجا امده اند؟؟؟ . . شاید شما اطلاع داشته باشید جنوب هند را شهر های کرناتکه - اندرا پردیش - کیراله - تمیل ندو تشکیل داده است و از نگاه جلد و ساختمان بدنی مانند تامیل تایگر های شمال سری لنکا هستند بلکه مانند پشتون های دوطرف خط دیورند با هم و مانند هم هستند . از این موقعیت استفاده نمودن فرقه های تمیل ندو و کرناتکه در اکمالات تامیل تایگر همیشه به موقع اقدام نموده اند و تا حال موفق بوده اند . .در تاریخ ما مثال های زیادی راجع به این مسله داریم . مثلاء امریکا هرچه ویت کانگ بود در سالهای اول جنگ ویتنام کشته بود . . سه فرقه عسکر وینتنامی که در زیر در تونل های شهر های سایگون و هوچی من خوابیده بودن و خواب عسکر امریکا را حرام کرده بودن هفتادو پنج در صد عسکر مجرب چین و فراری های کمینگ تانک پادشاه شکست خورده قبلی چین بودند . من متاسف هستم برای شما که باید به جنگ پاکستان تنها بروید . .چرا که در افغانستان چه رهبر اسلامی است جیره خوار آی اس آی است .
سلامونه .
7 می 2010, 08:37, توسط بابر
طوریکه حدس زده بودم شما یک نوکر حلقه بگوش پنجابی های کثیف و بویناک چتلستان هستید وحرفهای که اینجا نوشته اید پالیسی رسمی دولت چتلستان است.
این هیچ شک نیست که شما همان گوربز خان =خان=مزاری مریضی هستید که زیر آن نامها از مسعودوف دفاع میکنید و زیر نام اپریل بر ضد مسعودوف و تاجیک ها نوشته میکنید.
برای شناختن نوکران حلقه بگوش پنجابی های بویناک چتلستان فقط لازم است مانند من مسله را به هند کبیر دوست وفادار افغانها کشاند و شما خواهید دید که آنها به دستور آی اس آی دهن باز میکنند.
9 می 2010, 11:14, توسط khan
بعضی ها بنابر خاصیت قومی اش چون گ ...و پایش را که بلند کرد دوباره پاین نمی کنند !!!
بار ها نوشتم و نوشتند که ما ها افراد جداگانه با طرز تفکر جدا ازهم .... میباشیم .
اپریل نام بفکر من شاید از هزاره های وطن ما که چند روزی را در کویته پاکستان سپری و تحت تاثیر ماوویستان هزارگی انجا قرار گرفته و عاشق بی نظیر بوتو شده است باشند ...شاید هم در خدمت ای اس ای قرار گرفته است چرا که نوشته شان در رابطه به همدردی پاکستان دارای لکه های اشک میباشد ..بگونه مثال جناب شان هند بزرگ را که همیشه دوست مردم ما بوده برای ما طیاره مسافربری بس های شهری و شفاخانه و درقطار ده کشور کمک کننده مهم قرار داشته و بیشترین کمک ها را کرده است!!!! چون با پاکستان در کشمکش قرار دارد جناب اپریل هند را خطرناکتر ودشمن تر از پاکستان برای ما قلمداد میفرمایند !!باید هم هر پاکستانی وهر جاسوسشان دشمن هند باشد و بگویند چرا قنسلیت هندا در جلال اباد .. باز شده است ..
مسایل سی ساله اوغانستان سبب شده است که استخبارات پاکستان همکاران وفادار خود را در وطن ما داشته باشند ..
زنانی هم وجود دارند که با پاکستانی ها عروسی کرده اند و حالا فرزندان شان جوان و در امریکا و پاکستان ... زندگی دارند وقت ناوقت از طریق تلویزون ها و رسانه ها در دفاع از سرزمین پدری شان چیزی های بگوش ما پف میکنند از پذیرایی چند ملیون اوغان در دوران جهادو جنگ های داخلی وکمک های بی شایبه انان گویا برای مجاهدین ونجات اوغانستان ....
همچنان اکثریت قاطع اوغان ها از منافع پاکستان دفاع میکنند میخواهند بلمقابل دوستی شانرا برای جنرالان نطامی و استخباراتی پاکستان ثابت بسازند چون انان همیشه گفته اند که به دنبال منافع دوستان اوغانی شان در اوغانستان میباشند .
همچنان هزاران محصل و متعلم پاکستانی(در دوره حاکمیت حزب دخ ا ) در کابل وکشور های شوروی سابق بنام اوغانستانی یکجا با هموطنان ما مصروف تحصیل بودن انان زبان اسان وشیرین فارسی را خوب یاد گرفته اند و در بین شان حتما جواسسیس ای اس ای وجود داشت از سوی هم انان همیشه خود را پاکستانی گفته اند تا اوغانی پس شاید ایشان مصروف تبلیغات دوستی و برادری بی غرضانه با پاکی ها باشندو سایت های ما بیچاره ها را بازی دست شان قرار بدهند .
اگر جناب اپریل از اخوانی ها جهادی میبود گپی نبود میگفتیم تحت تاثیر پول اسلحه کمکی امریکا ..... که از دستان نرم بی نظیر بوتو تسلیم میشدند قرار گرفته است و در دشمنی با هند ومردم ما قرار گرفته است ..
اما می بینیم که قضیه کلا بر عکس است جناب اپریل دواتشه دشمن اسلام و مسسلمانان اند .. خود را خلقی گلاب زوی مرفی میکنند .....باز در دفاع از پاکستان هندی ها را در جدایی بنگله دیش مقصر دانسته و میگویند بنگالی هااز اثر مداخلات هندی های هندو از برادران شان جدا شده است وتا حالا پشیمان اند !!!!
اما کشتار زن , مردواطفال بنگالی را با تخریب زیر بنا ها ....از جانب پاکی ها ذکر نمی کنند ...
اواز همه دست درازی ها ....هندی ها در جنگ ها ی نیپال ......باخبر است اما از تجهیز کردن ترویستان دنیا و دشمنان وطن ما در پاکستان بی خبر ..
جناب شان در گذشته نیز در باره اقوام پاکستان و جنرالان شان مثل افسران ای اس ای نظریات خود را با لهجه کم کم ایرانی شده اش ....بیان داشته است .
اگر دماغ تان از چرس و تریاک و خاباد های پودر سالم مانده باشد فرق و تفاوت های مرا با او , مزاری صاحب را با او و گربز خان را با ایشان کرده میتوانید اما چه کنیم که دوست ما نادان است .
من با گوربز خان کاملا هم عقیده نیستم بگونه مثال ایشان نوشته بودند .. یگانه جا پنجشیر بود که مملو از اسیران پاکستانی و عرب ... بود ..
در حالیکه اینطور نیست در شمال مزار و قندوز وبادغیس و دند شمالی چندین بار پاکستانی ها را اسیر و کشتار کردند شاید تعداد شان بیشتر از اسیران که از همه جا به پنجشیر برده شده بودبیشتر باشد .
همچنان این تنها پنجشیر نبود که در مقابل طالبان و پاکستانی ها ... مقاومت میکردند موقیعیت جفرافیایی پنجشیربارزتر بود . از سوی ام تمام مخالفین طالب در انجا حمع شده بودند ... خط شمالی هم بوسیله همه صیافی ها, وحدتی ها حرکتی ها ,جنبشی ها , بابه جان خیل ها و مردمسر بکف دند شمالی مدافعه میشد و نقش بیشتر و بارزتر را جناب امان اله گذر این غازی نترس پاکستانی وجنوبی کش به دوش داشت درست است که قوماندان خط بسم اله خان بود اما او گاهی به چاریکار وگاهی هم به گلبهار در خانه های قوماندان انجا ها تشریف میداشتند نه خط اول قوای پنجشیر در خط دوم در عقب جبهه بنام تانکیست و توپچی مصروف بودند ..
این هم از واقعیت بدور است که گفته میشود !!! گویا پنجشیر پنج بار شش بار ... مورد هجوم روس ها قرار گرفت وو
درحالیکه از روز امدن روس ها تا روز خروج وتا روز سقوط نجیب مردم شمالی در ان موقعیت کاسه مانند شمالی در فاصله نه چندان دور از کابل و خیرخانه که قرارگاه های مهم روس ها در انجا قرار داشت دست و گربیان بودند تا اینکه نجیب به گفته خودش از دست این مردم راه را عوض کرد .. مجاهدین سایر تنظیم ها در مسیر سالنگ و قسمت های دیگر راه شمال همیشه شبانه روزی با روس ها و دولت در جنگ بودند هرات با ان اراضی هموار و دشت هایش از روز امدن روسها تا سقوط داکتر با دولت و روس ها دست و گریبان بود انصاف نیست که بخاطر شخصیت سازی و منطقه بازی کار های دیگران را نادیده گرفت. مردم شمالی می توانندبگویند که اگر پنجشیر ....بار مورد هجوم روس ها قرار گرفت ما هر روز با انان داخل جنگ بودیم و لاف هم نمی زنیم ....
ریگی فرد بسیار نزدیک به مسعود . بعضی اعمال مسعود و نظار و گروه ربانی را مستقیم و غیر مستقیم زیر سوال میبرد .. از جمله جنگ های تنظیمی ,جنگ های کابل را عدم متحد کردن اقلیت ها بادولت ربانی را ..... در حالیکه جناب عطاخیل بدان اشاره ی نداشته اند یا اماکان دارد من متوجه نشده ام .
تفاوت دیگر من با عطا خیل در این است که من اتحاد همه اقوام مذاهب که از مظالم اوغانی بستوه اندو حتا اتحاد تمام احزاب و گروه های سیاسی با هر طرز تفکر ی که دارند را میخواهم چون می بینم که از هم پاشی و دوری انان باعث زوال شان ,قوت و حاکم شدن اوغان نامسلمان میشود .من مخالف گروه های ستمی فعلی هستم چون انان دنبال یک ملیت و یک منطقه بخصوص میباشند من خواهان و طرفدار یک حزب متحدو یکپارچه از همه اقوام وملیت ها حتا دوستان هندو و سک ومذاهب و اقشار مظلوم تحت یک لوا واحد بنام ستم ملی میباشم ...
به جزاز اپریل ما چند نفر دارای نکات مشترک در مخالفت و استاده گی بر علیه اعمال و کردار قبیله گریان نیو نازیست و دشمنی با سیاست های احمقانه رژیم های پاکستان میباشیم این نمونه های اختلافات من و جناب عطا خیل میباشد .
اینها را بخاطرنوشتم که خر فام بشوی و بدانی که ما سه چار نفر تفاوت های بیشمار فکری .. داریم واز این به بعد پایت را بلندو چشمانت را پت هر که را هر چیز رابه لگد نزنی ...
موضوع دیگر اینکه ما دشمن زبان و نژاد فرهنگ پر بهای اوغانی تان نیستیم ما میخواهم انسان و مسلمان شوید
زور گویی قوم پرستی شخصیت پرستی ظلم......... را کنار بگذارید !!
ما از شما ندیده ایم که در باره اعمال و کردار کوچی ها و کشتار مردم بیگناه , باز سازی , مشارکت ملی ,تاریخ , شخصیت های ملی گمنام حقیقی وطن که مربوط به سایر ملیت ها اند ... و دزدی ها قوم پرستی ها ......افراد حاکم قبیله تان قلم زنی بکنید حتا از رفیق خادیست دیروزی ما اتمرهم دفاع میکنید تا اسناد و مدارک بیاوریم .. مگر در تصدی انکشاف دهات ملی عمل میکرد ؟؟؟ توزان وجو داشت؟؟؟؟ به تمام ولایات رسیدگی میکرد ؟؟؟ اولیت ها تمام ولایات برایش مهم بود؟؟؟ , در معارف چه کرد در کتاب فرزندان وطن ضیالحق را غازی شهید راه اوغانستان ....خطابکرد کتاب ها را با صد ها غلطی املایی انشایی تاریخی با پول بیشتر به کاغد های درجه ششم قصه خوانی پشاور در پاکستان چاب کرد ,تشکیلات و مشاورین داخلی و خارجی اش مثل افتاب سوزان جلال اباد خود نمایی میکند , در وزارت داخله حملات دسته جمعی چندین بار طالبان در زیر ریش کرزی و جشن اش انجام شد فساد اداری ,تریاک وچرس به اوج اش رسیده است .. از همه مهم خانه جناب شانرا که جدیداعمار کرده است در کابل و یا هم سایت های انترنتی ببینید از کجا شداین پول های بی حساب!! بیت مال مال پدر اش است؟؟؟ ...
ده ها بار خادیستان را به کنایه .. دشنام داده اید اما در باره خادیست هم قبیله تان اتمر و رنجبر جاسوس معینهای وزارات داخله فراهی و منگل ,معین جنرال اکرم معین وزارت دفاع , قوماندان سارندوی بلخ سردار محمد مدیر اسبق زندان قندهار در زمان کارمل و نجیب ,قومادندان سارندوی ارزگان فرد بیسواد و از افراد پائین رتبه خاد قندهار زمان نجیب طالب دیروزی خط اول در دند شمالی خاموشی اختیار میکند .
9 می 2010, 12:04, توسط ادم خان
خان صاحب جار شم لالیه !
ده به کجا درخت هایش ده کجا ؛ ای ادم عقده سیاسی دارد و در غم یکی از رهبران خود که به قرار داد های که با روس ها نموده بود عمل کرده نتوانسته حالا همو زانوی غم رادر بغل گرفته و میخواهد خود کشی کند ؛ ای بیچاره افریل میگه که فقط باید افغان بود ولی ده همو گپایش کسی نمیفامه . هندو هم از روزی که زیر گپ های امریکا همرای یهودی دوستی کرده همو به اوغانستان شروع به کمک نموده است ؛ باز اخلاق سیاسی پدر کلان هندو ها بود که هر وقت که همو هندو کم زور میشد چپلک های چوبی ( نالی ) را پوشیده شالی کرباسی لالو گاندی را سر شانه خود انداخته به هر سگ و سگور پر نام کرده همو راه میرفت ولی اگر با قدرت مبیود و یا زور اور تلوار لچ ده همو دستش بود و سر میزد ؛ همی افریل میگفت همی گپه ؛ پاکستان از هنود کرده حرامی تر است . این ادم کاهی میگه امریکا از پنجابی کرده خوب است و گاهی مگیه هند بزرگ ؛ ما اوغان هستیم بابا جان مارا گرسنگی ما همو زیب میته ؛ مار چه غرض به پلو و بریانی بیگانه ؛ اینه می .
7 می 2010, 11:54, توسط اپریل
سلامونه :
شما اشتباه میکنید من گوربز و یا مزاری نیستم من هر دو این اشخاص را و دیگران را مانند جلال ابادی و غیره را در کابل پرس? میشناسم . . من در وزارت داخله زمان مرحوم نجیب کار میکردم و این شناخت من از مسایل نظامی و سیاسی و اقتصادی کشور های همسایه جنبه وظیفوی داشت . . من با پاکستان دوست نیستم و از دولت زرداری که یک دولت دزدانه و قطالطریقانه است دفاع هم نمیکنم . . شما دانش سیاسی ندارید , به هر حال وقتی ( خریطه ) جنگ را تنظیم مینماید باید عسکر منظم داشته باشید از تمام اقوام افغانستان . . در افغانستان همه مردم به جز افغانستانی همه کاره اند . .مثلاء هزاره - ازبک - پشهء - پشتون - ایماق - تاجیک دارید ولی افغانی که برای افغانستان بجنگد ندارید ... باز هم ما با دولت غدار پاکستانی به جنگ هستیم نه با خلق نجیب و شریف پاکستان که با زیاد تر از سه میلیون افغان بی خانمان ما دستر خوان خود را شراکت نموده اند . را جع به مسعود باید عرض کنم که او یک جاهل و ادم بازاری مانند دیگر رهبران کلکان و شمالی بود , کسی که عبدالله عبدالله معاون و دست راست او باشد مثل این میماند که گوه را به شاش شسته باشید , اشخاصی را که در دوران جنگ با روس ها و یا حکومت چهارده ساله حزب خلق میشناسید (یعنی بر ضد روس ها و دولت خلقی در جنگ بودند ) , , از ان جمله هر کدام انها که تا حال زنده اند ( کارت سرخ ) رنگی آی اس آی را هنوز هم در جیب دارند و مطابق سویه و رتبه خود تنخواه میگیرند . یک خبر جالب دارم برای شما ولی قبلاء باید بند تنبانت را محکم ببندی ورنه . . . !!!! . . ریس آی اس آی شخصی به نام ( شاه ) جدیدیاء تعین شده است و او مستقیماء دنبال افغانهای میگردد که غیرت افغانی خود را به زیر لینگ هندوی کبیر میاندازد . باز هم اگر میخواستی به جنگ دشمنان افغانستان بروی و تنها بودی . . یک غو بزن من تا اخرین قطره خون در سر بریدن هر نوع و یا اقسام دشمنان افغانستان با تو که فقط لاف میزنی , , بروم و حتی حاظرم از دمبت گرفته ترا مانند سنگ پلخمانی چنان محکم سر پنجابی های بویناکی که عاشقشان هستی بزنم که ساینس دان های امریکا بوی گوز پنجابی ها را با گاز های اتامیک اشتباه بگیرند .
په دره ناوی .
7 می 2010, 15:11, توسط بابر
چهره شما به حیث یک نوکر حلقه به گوش پنجابی های بویناک چتلستان افشا شد. ادعای شما درمورد مهاجران افغان یکی از مثال های برجسته است که تنها و تنها پنجابی های بویناک چتلستان هر جاه این مسله را مطرح میکنند.
ما افغانهای چتلستان را به رسمیت نمیشناسیم . افغانها در چتلستان مانند ایران زحمت کشیدند و و بدترین و پرمشقت ترین دوران را سپری کردند در حالیکه کمکهای بین المللی به جیب بادارن بویناک پنجابی تو میریخت.
با هر پیام خویش بیشتر و بیشتر چهره کثیف تانرا که چهره یک پنجابی کثیف و بویناک چتلستان است واضحتر میسازید.
وسلام
8 می 2010, 09:23, توسط بابر
این ویدیو را تماشا کنید که خار چشم پنجابی های بویناک چتلستان و نوکران شان است. زیرا ما به کمک دوست کبیر افغانها هند کبیر برای اولین مرتبه از ایجاد چتلستان قادر شده ایم که درصورت بند شدن سرحدات از طریق بنادر ایران از جمله بندر مشهور عباس مایحتیاج خود را تامین کنیم.
پنجابی های بویناک میخواهند که ما افغانها همیشه در گرو آنها باشیم.
http://www.youtube.com/watch?v...!
8 می 2010, 11:33, توسط اپریل
او جی پر سنو !
تم جیس دلال که اولاد کو افغان کهنا حرام هی . . پشتون اپنی ما او بهنی پاکستان کو بیج رهاهی او امین اور خلقی هند کبیر کو . . یهن چوت مادر چوت تم لوگ کبهی اپنی بهن کو عرب کو بیج دال تاهی . . کبهی پاکستانیون کو اور اب هندو سی اپنی ما چوت رهاهی .. تمهار بهن و اور کو می لند دون . .
8 می 2010, 11:47, توسط بابر
پنجابی جان بویناک
ما به زبان که زبان تروریستهای پنجابی های بویناک است بلدیت نداریم. امید میرهزار محترم به این مسله که خدای ناکرده سایت عالی کابل پرس? به لودیسپیکر دشمن واقعی افغانها و افغانستان پنجابی های بویناک مبدل نشود، توجه جدی مبذول دارند.
8 می 2010, 13:17, توسط بابر
یکی دو نوکر پنجابی های بویناک چتلستان که به زبانهای دری، پشتو و انگلیسی بلدیت دارند در چندین سایت افغانی زیر نامهای مختلف راجستر شده که در زیر یک نام اکت تاجیک ، زیر نام دیگر اکت پشتون یا هزاره را کرده ولی اگر شما دقیقا ً توجه کنید در میبابید که منظور شان زیر این نامهای مختلف یکی است- تحریک کردن افغانها و دامن زدن نفاق قومی ، سمتی و لسانی. این پنجابی بچه های بویناک به خاطر تحریک قربانیان جنایتکاران چوم مسعودوف مفعول و جنایتکار حکمتیار در مدح و قهرمان سازی آنها حتی از مداحان افغانی شان بیشتر غلو میکنند.
روشنفکران افغان باید آگاه باشند و گول این چال های ازان پنجابی های بویناک وکثیف چتلستان را نخورند.
9 می 2010, 14:35, توسط بابر
دیده میشود که دشمنان دوستی تاریخی هند کبیر و لوی افغانستان چنان سراسیمه شده اند که حالا زیر نامهای دیگر آمده و میخواهند موضوع را که عبارت از دشمنی پنجابی های بویناک و کثیف چتلستان با مردم ما و برعکس دوستی و کمک های بیدریغ هند کبیر به افغانستان است، به دیگر مسایل بکشانند.
مردم افغانستان هیچگاه نباید فراموش کنند که هند کبیر و افغانستان کبیر دو دوست تاریخی هستند که چتلستان این مرکز تروریزم بیناالملی میخواهد که این دوستی را خدشه دار سازد.
10 می 2010, 08:31, توسط بابر
دوستی تاریخی هند کبیر و افغانستان:
وقتی تاریخ معاصر میگویم از زمانی شروع میشود که هر دو ملیت بر ضد انگریز برای استقلال مبارزات شانرا آغاز کردند. هر دو ملت از زمانی که انگریز ها عقده سرطانی به نام چتلستان را در منطقه با قطع کردن بدن هند و بدن افغانستان ، ایجاد کرد مبارزات مشترک شانرا بیشتر و بیشتر هماهنگ کرده اند.
این صد موتر تاتا نیست که جلو چشم ما را گرفته این بیلیونها دالر است. برای معلومات شما هند کبیر با احداث شاهراه که افغانستان را به سرحدات آبی ایران از جمله بندر عباس وصل میکند برای افغانها بزرگترین خدمت را کرده است. زیرا اکنون ما میتوانیم با جهان بیرون در صورت که پنجابی های بویناک سرحدات را ببندد ، از طریق دیگری ارتباط خواهیم داشت.
تا حال صد ها راه دیگر، شفاخانه ، مکتب را در طول همین هشت سال که پنجابی های بویناک تروریستان شانرای برای تخریب راه ها، مدارس و قتل علما ، معلمین و شعرا و نویسندگان میفرستند ، بوسیله هند و کمک های بی شایبه آن آبد شده اند.
طوریکه در بالا ذکر کردم همانطوریکه پنجابی های بویناک در بنگلدیش و بلوچستان پالیسی هویت ملی یک ملت را دنبال میکنند از سه دهه بدینسو این پالیسی در افغانستان بوسیله سگهای شان در وجود مسعودو، ، گلب الدین خان، ملا عمر و غیره جریان دارد. از بین بردن اردو ، پولیس و نیرو های امنیتی کشور ، تا از بین بردن بنیاد اقتصاد کشور تا چور و چپاول موزیم کابل ، آبادات تاریخی ، مجسمه های بامیان همه و همه در راستای از بین بردن هویت ملی ماست که دیگر به حیث یک ملت سر بلند نکنیم.
این کار ها را هند کبیر انجام نداده است. بر عکس هند میخواهد تا افغانها دست با دست هم داده و وطن شانرا آباد کنند. پنجابی های کثیف و بویناک چتلستان تمام تلاش شانرا در راه ایجاد اختلافات قومی ، لسانی و سمتی در افغانستان میکند تا ما بر سر همدیگر بزنیم.
10 می 2010, 09:16, توسط ادم خان
درته وایم چه ته خپل زان د هنود پهخ غین کی غوول عوالی و که بیا دی هندو په غین سره ازاد یی ؛ خپل مور او خور په هر شخص چه غوالی وی وغیه که نه . . . تو ازاد هی جو اپنی ما ا اور بهن پنجابیون سی چوت وانا هی که هندو لوگو سی . کیون که تم ایک مادر رندی که اولاد هو او تم جیسی حرامی که الاد هی جو اپنا ما کو چوت تا هی .OK .
10 می 2010, 09:25, توسط بابر
طوریکه میبینید پنجابی های کثیف و بویناک چتلستان با شنیدن نام هند کبیر کنترول شانرا از دست میدهند.
این آدم خان بویناک همان اپریل ، خان، گوربز خان مزاری=مریضی نوکر حلقه بگوش پنجابی های بویناک چتلستان دشمن یگانه مردم و کشور افغانها میباشد.
میرهزار محترم باید در این باره که سایت وزین کابل چگونه به لودیسپیکر پنجابی های چتلستان مبدل شده است غور کند.
وسلام
25 سپتامبر 2012, 19:34
تاکه ازدولت افغنستان رهبران سابقه گم نشودافغنستان نخواهد جورشودولی که آنهاخائین استه